nästan ett år sen..

Om två månader ungefär var det ett år sen gjorde jag mitt senaste inlägg, tiden bara rinner iväg!
Den senaste tiden har jag varit smått sugen på att börja blogga igen men jag har inte haft någon alls aning om vad jag ska skriva om.
 
Så idag/nu tänkte jag bara berätta för er vad jag har gjort det senaste året som gått.
- Jag fyllde 17 år för ungefär 2 månader sen och ska strax börja övningsköra, vilket jag ser fram emot!
- Jag har bland annat gått snart klart 1:an på gymnasiet, Handel Lärling. Jag har praktiserat på street one i ikanohuset/linköping och är just nu på Ica maxi på avdelningen skönhet och hälsa. Jag måste säga att jag trivs jätte bra där!
- Jag, mamma & min syster har varit i stockholm/Sweden international horse show, vilket var super kul! Vi shoppade även lite vid affärerna vid plattan.
- Jag har träffat världens underbaraste kille som jag tycker om väldigt mycket.
- Jag har varit på sånna enormt roliga fester som jag länge kommer minnas.
- Min familj och jag har kollat på ett hus på landet som vi ska flytta till under sommaren eller efter.
- Min syster har skaffat häst så jag har varit där ute ett par gånger.
- Min systers häst har fått nyligen en kompis som jag pysslat om (2ggr) haha.
 
Om jag tänker efter har jag inte direkt gjort något speciellt det här året som gått. Men jag lever fortfarande! haha
 


» Madelene

Wow ett inlägg ! :D
Fortsätt så !! :D

» Madelene

Börja blogga meeer dååå !!!! :D :D

sv: Super kul att du är med och tävlar ! Lycka till ! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: