2013

 Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja det har jag nog gjort.
Hur har ditt 2013 varit? både bra och dåligt but that's life sorligt nog.
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? jag hoppas det.
Blev du kär i år? nej det blev jag inte.
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? jag har ingen aning, är jätte dålig på datum men det finns massa datum jag inte kommer glömma, när jag var på kolmården med mina bästa vänner, massa strandminnen med Sanna
Vad är din största framgång 2013? har blivit starkare i mig själv kanske, eller jag vet inte.
Vad spenderade du mest pengar på? mat haha och onödiga saker.
Gjorde någonting dig riktigt glad? har fantastiska vänner.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? the fox haha, wake me up.
Vem har du umgåts med mest? massa men jag tror mest Lisa och Alva.
Bästa minnet från 2013? Tror det var när jag fick mitt moppe körkort som jag kämpade för och alla gånger jag och Alva åkte runt typ hela Motala varje dag och Rix fm med Sanna var också ett skit bra minne.
Har du haft ett förhållande under 2013? nej det har jag inte.
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? inte va sjuk lika ofta och såklart mer pengar haha.
Vad önskar du att du gjort mer? pluggat mer kanske haha.
Vad vill du säga till dig själv inför 2014: ''You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you've got and remember what you had. Always forgive but never forget, learn from your mistakes but never regret, people change, things go wrong, just remember life goes on..'' 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: