victorias secret - body mist

Det här är mina body mists ifrån Victoria's secret, tycker alla tre luktar jätte gott!
Jag skulle jätte gärna vilja ha många body mists på en hylla i mitt rum.
 
Q - Vilken body mist ifrån Victoria's secret är din favorit?


» Mikaela♥

Min är nog aqua kiss eller pearl glace(?) :)

Svar: Dom luktar ju jätte gott! :)
bellaml.blogg.se

» Henrietta

Har också dom , eller böt nyligen ut min pure seduction för att jag inte riktigt gillade lukten!

Svar: Vad bytte du den till då? :)
bellaml.blogg.se

» Linda

Mango temptation, Love spell och Endless love tycker jag luktar allra godast. =D

Svar: Dom luktar ju jätte gott! :)
bellaml.blogg.se

» Henrietta

sv; böt den mot en coconut passion :)

Svar: Åh den skulle jag vilja ha också, den luktar så gott och somrigt! :)
bellaml.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: